Saturday, October 17, 2009

Kota Kinabalu - Day 3

Cikgu Johan, Cikgu Amir, Cikgu Norisma, Cikgu Rahman n Me!
Brrrr!!!!!! Sejuk!

Selepas breakfast kami bertolak ke Kinabalu Park. Kinabalu Park merupakan starting point bagi mereka yang nak mendaki ke Puncak Gunung Kinabalu. Kat sini dapat rasakan 'mist' - percikan-percikan air. Ye la kita ni kan dalam awan!

Walaupun x dapat jumpe real Refflesia, gambar dengan replika pn jadila. We are unlucky coz ini bukan musimnya berkembang, lagipn bunga tu ada kat area Poring yang kita g semalam tu.
me with Vivian


Sebelum turun kami sempat shopping kat Pekan Nabalu. Kebetulan Cikgu John baru lepas bawak cikgu2 sek die ke sini, jd die tau tempat yang menwarkan harga berpatutan. Berlawan-lawan aku ngan Kak Ti membeli.Selepas itu kami melawat ke Pasaraya One Borneo. Pasaraya ini merupakan pasaraya terbesar di Kepulauan Borneo ni. Takjub la budak2, rase nk tertanggal kaki diorang kate. Di sini kami juga terserempak dengan Group Program Lawatan 1 Malaysia dari Kota Belud.
1 Malaysia ye!
Red Cap (Lawas) Yellow Cap (Kota Belud)


Ingatkat petang nak bawa budak swimming kt swimming pool, tp suprise! kami telah dibawa menonton wayang. Crita Korea bertajuk Tsunami at Haeundae. Crita ni paling sesuai sebab bukan setakat hiburan tapi penuh informasi trutama tentang Tsunami itu sendiri. Bagi aku sendiri, rasa insaf. Ape2 boleh berlaku, hu hu takut. Kene cpt2 ganti puasa.

hmm.....

1 comment:

syikin des! said...

nandeska?!!!!tang citer korea mmg penjelesan melanda!!!!mmg bez awk dpt gi...lucky you!congratz...(^_^)

Asas Operasi Tambah

 Mari kita buat latihan menggunakan Liveworksheet. Tambah Set 1 Tambah Set 2 Tambah Set 3 Tambah Set 4