Saturday, October 17, 2009

Kota Kinabalu - Day 4 - Final Day


Vivian, Jerrymia, Racha n Me

Kami dibawa melawat ke Universiti Malaysia Sabah pagi itu. Kebetulan ni musim konvo, dapatla budak2 ni tengok graduan berjubah mengambil gambar sini sana. Semoga ianya dapat menanam semangat para pelajar, berusaha lebih gigih untuk melanjutkan pelajaran di menara gading suatu hari nanti.

Di dalam UMS kami ke Muzium dan Akuarium Marine yang ada menempatkan spisies hidupan laut seperti coral, ikan2, penyu, gamat etc. Memang seronok dan takjub sebab jarang tengok hidupan tu secara live. Yang paling aku suke ikan nemo, comel!!


Selepas itu kami melawat Taman Tun Fuad. Ia merupakan taman rekreasi jadi dapatlah budak-budak ni berjalan, santai2 sambil makan aiskrim. After lunch kami pn bertolak pulang.

Bus 3 mempunyai dsetinasi tambahan di mana kami 'terpaksa' berhenti di Gerai Buah-Buahan di Jalan Lama Papar. Sambil menunggu kami x melepaskan peluang untuk menikmati buah-buahan yang ada. Of course kene beli!


Kami sampai Lawas lebih kurang 4.30ptg. Agak lewat berbanding Bus 1 & 2.

Balik basuh baju.....

3 comments:

Cikgu Norisma said...

Budak2 nie, pantang ada masa untuk membeli pasti tidak ketinggalan...hehe...buah yang dah ada di rumah pun dibelinya juga...

SiMply NaD'Honey said...

bestnyer...cikgu kiter ni jln2 heheh...raesr seronoklak tgk heheh...yupp...misz cikgu farhana ni:)

CIKGU ANA said...

miss u too nad!

Asas Operasi Tambah

 Mari kita buat latihan menggunakan Liveworksheet. Tambah Set 1 Tambah Set 2 Tambah Set 3 Tambah Set 4